ثبت سفارش
۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی رختا پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبتنام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید لباس یا اکسسوری به موارد زیر توجه کنید :
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است !
پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.
۲- آیا می توان بدون ثبتنام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟
خیر، شما برای ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی رختا حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبتنام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .
شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی دیجیاستایل خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
شما می توانید:
- – سریع و ساده خرید کنید.
- – به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
- – سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
- – کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
- – نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
- – از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!
به خانواده رختا خوش آمدید!
پرداخت
۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
همه مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی رختا می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند. همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی رختا امکان پرداخت در محل را به وجود آورده است.
شما با هر روشی که دوست دارید میتوانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه میکنیم!
۲- از کدام کارتهای بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود میتوانم استفاده کنم ؟
شما میتوانید با استفاده از تمام کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
ارسال سفارش
۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.
۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رختا به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آن جا که رختا یک فروشگاه آنلاین لباس می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی رختا را نداریم.
بدون اتلاف وقت خرید کنید !
خدمات پس از فروش
۱- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس رختا وجود ندارد.
۲- آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟
خیر، برخی از کالاها نظیر لباس های نوزاد و لباس های زیر به دلیل بهداشتی امکان تعویض یا برگشت ندارند. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با کالاهایی که امکان برگشت ندارند و چگونگی برگشت و شرایط استفاده از ۷ روز مهلت تعویض لطفا صفحه رویههای بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه فرمایید.